پخش مجموعه مستند «ریحانه های حرم» تولید کانون «دوستان آسمانی» از شبکه استانی مرکز فارس

پخش مجموعه مستند «ریحانه های حرم» تولید کانون «دوستان آسمانی» از شبکه استانی مرکز فارس

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
گواهیان از پخش مجموعه مستند «ریحانه های حرم» تولید کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از شبکه استانی صداوسیمای مرکز فارس خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با برخورداری از تجهیزات مجهز رسانه ای و نیروهای زبده در این حوزه تا کنون موفق به تولید بیش از صدها اثر مجموعه مستند شده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: بخش عمده ای از آثار تولیدی این گروه رسانه ای، از شبکه های صداوسیما از جمله «مستند»، «افق»، «فارس»، «اول سیما» و شبکه های برون مرزی پخش شده است.

 

وی از پخش مجموعه مستند «ریحانه های حرم» از شبکه استانی صداوسیمای مرکز فارس خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه مستند کاری از بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» است که به بررسی زندگی شهدای مدافع حرم شهرستان جهرم اختصاص دارد.

 

گواهیان عنوان کرد: این مجموعه پیرامون اخلاقیات، ویژگی ها و زیبایی های زندگی شهیدان مدافع حرم، «محمد استحکامی»، «مجتبی ذوالفقارنسب»، «ایمان خزاعی نژاد» و «مسلم نصر» اختصاص پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه در نخستین گام، مستند شهید مدافع حرم «مسلم نصر» از شبکه فارس پخش شده است، عنوان کرد: این مستند در 2 قسمت روزهای شنبه و یکشنبه سوم و چهارم اردیهشت ماه به نمایش درآمده است.

 

به گزارش شبستان،‌ گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از 10 سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

 

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

پایان پیام/ 691