برگزاری مراسم احیای لیالی قدر در کانون های مساجد فارس

برگزاری مراسم احیای لیالی قدر در کانون های مساجد فارس

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری مراسم احیا و شب زنده داری لیالی قدر به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، گفت: مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان امشب در مساجد استان برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر به برنامه ریزی در خصوص باشکوه برگزار شدن و بهره مندی بیشتر مردم مومن و مهمان خدا می پردازند که در این راستا مراسم شب های 19 و 21 ماه مبارک رمضان با حضور مردم برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: در این مراسم ضمن قرائت ادعیه وارده در مفاتیح الجنان، سخنرانی ائمه جماعت، مداحی و نوحه خوانی، قرائت قرآن و برنامه های ویژه کودکان برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه در شب 21 رمضان برنامه های ویژه شهادت امام علی (ع) اجرا شد، گفت: در برخی کانون های مساجد استان به تاسی از مولا علی (ع) که پدر یتیمان هستند، تهیه و توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی بین نیازمندان و به ویژه یتیمان انجام شد.

حجت الاسلام امیدی همچنین یادآور شد: مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان امشب در مساجد استان برگزار می شود که با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه است.

پایان پیام/ 130