دیدار اعضای کانون شهدای هریکنده بابل با پدر شهید میرنیا

دیدار اعضای کانون شهدای هریکنده بابل با پدر شهید میرنیا

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
میرزانژاد از دیدار امام جمعه و فرماندار بابل واعضای کانون شهدای هریکنده با پدر شهید« سید ربیع میرنیا» خبر داد و گفت: این گدر شهید در بستر بیماری هستند و این دیدار با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و خانواده شهدا برگزار شد.

«محمدعلی میرزانژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: امروز بزرگی و اقتدار و عظمت ما به برکت وجود خانواده شهدایی است که فرزندان شان و همسران شان با گذشتن از جان و خون خود اقتدارو استقلال همه جانبه را برای ما به ارمغان آوردند.

مدیر مسئول کانون شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل افزود: پاسداشت نام و یاد شهدا و گرامیداشت خانواده شهدا همواره در دستور کار کانون مساجد بوده و در طول سال این برنامه اجرایی می شود و سه شنبه های تکریم با هدف تجلیل از خانواده شهدا اجرایی می شود.

 

میرزانژاد از دیدار امام جمعه و فرماندار بابل و اعضای کانون شهدا هریکنده بابل با پدر شهید« سید ربیع میرنیا» خبر داد و گفت: این پدر شهید در بستر بیماری هستند و این دیدار با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و خانواده شهدا برگزار شد.

وی یادآور شد: همچنین در این دیدار با یکی از نمازگزاران مسجد ولی عصر(عج) هریکنده بابل که در بستر بیماری هستند هم دیدار و از وی دلجویی شد.

پایان پیام/ 175