تشکیل ستاد رسانه‌ای فهما در ایلام

تشکیل ستاد رسانه‌ای فهما در ایلام

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۸
حجت الاسلام چراغی پور از تشکیل ستاد رسانه‌ای رویداد ملی فهما در استان ایلام با بهره مندی از ظرفیت های مطبوعاتی و رسانه ای استان خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت‌الاسلام «علی چراغی‌پور» با اشاره به اینکه توجه به تاکیدات مشاور رییس و سرپرست امور استانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در خصوص معرفی، فعالیت گسترده و نهادینه کردن رویداد ملی فهما، تشکیل «ستاد رسانه‌ای فهما»  در دستور کار قرارگرفت، اظهار کرد: هدف از تشکیل این ستاد، موج‌آفرینی برای آن از طریق معرفی کانون‌های نمونه، تعامل با صداوسیمای استان، تهیه مستند، بهره‌مندی از ظرفیت مطبوعات و رسانه‌های مکتوب استان برای معرفی هرچه بهتر این طرح ملی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه مسئولیت ستاد اطلاع رسانی فهما، به دفتر خبرگزاری شبستان در ایلام واگذار شده گفت: امیدوارم بتوانیم فعالیت‌های شایسته‌ای در خصوص اطلاع‌رسانی از این طرح ملی و تشویق کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای مشارکت حداکثری در اجرای این طرح ملی داشته باشیم.

 

چراغی‌پور در ادامه به اعضای این ستاد اشاره کرد و افزود: رابطین استانی فهما، رابطین فهما در سطح‌ شهرستانهای ایلام، شورای سیاست‌گذاری کانون‌های مساجد در استان،  دو نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری شاخص مساجد، خبرگزاری شبستان و خبرنگاران استان از اعضای این ستاد هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد ایلام تصریح کرد: در گام اول برای رسمیت بخشیدن به فعالیت‌های این ستاد، برگزاری نشست با رییس سازمان صدا و سیمای مرکز استان و سپس برپایی نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام در هفته آینده را در دست اقدام داریم.

 

چراغی‌پور تاکید کرد: حضور مدیر ستاد در خبرگزاری‌های معتبر استان وگفت وگوی چهره به چهره با اصحاب رسانه از جمه خبرگزاری های ایرنا (خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران)، ایسنا، فارس، تابناک و مهر و تعامل و ارتباط با آنها از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده است. امیدواریم که بتوانیم این رویداد را هم در سطح ملی هم در سطح استان به خوبی معرفی و اجرایی کنیم.

پایان پیام/ 40