کانون های مساجد جهرم میزبان مومنان روزه دار در سومین شب قدر بودند

کانون های مساجد جهرم میزبان مومنان روزه دار در سومین شب قدر بودند

تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
نعمت اللهی گفت: آیین سومین شب از لیالی قدر با قرائت ادعیه و مناجات خوانی و با حضور پرشور بچه های مسجد در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: سومین شب از لیالی قدر با شکوه خاص و حضور پرشور بچه های مسجد در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم افزود: این برنامه در کانون «الزهرا (س)» از ساعت 11 با قرائت دعای «جوشن کبیر» آغاز و با دعای «ابوحمزه ثمالی» و همچنین سخنرانی مذهبی توسط حجت الاسلام فتاحی ادامه پیدا کرد.

 

وی بیان کرد: زمزمه مناجات امیرالمومنین (ع) در مسجد «کوفه» و دعای قرآنی از دیگر برنامه های سومین شب قدر در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» بود.

 

نعمت اللهی با اشاره به برگزاری آیین شب قدر در کانون «دوستان آسمانی» نیز گفت: این برنامه از ساعت 23 و 30 دقیقه و با حضور پرشور نوجوانان و جوانان مسجدی در محوطه باز این کانون فر هنگی هنری برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در این برنامه که خانواده بچه های مسجد نیز حضور داشتند قناعت پیشه از ذاکران اهل بیت (ع) به قرائت دعاهای وارده در شب قدر پرداخت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم خاطرنشان کرد:  مراسم احیای شب قدر در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» نیز با قرائت دعا و ذکر مصیبت شهادت حضرت علی (ع) توسط سروش و محسنیان از ذاکران اهل بیت (ع) از ساعت 23 تا سه بامداد برگزار شد.

 

وی عنوان کرد: در کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» نیز این آیین با مناجات خوانی و قرائت دعا توسط حجت الاسلام نسابه برگزار شد که با استقبال مسجدی ها و مومنان روزه دار همراه بود.

 

نعمت اللهی گفت: نظیر چنین برنامه هایی در کانون های فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)»، «شهید مطهری»، «امام خمینی (ره)»، «آیت الله سید فخر الدین آیت اللهی»، «امام موسی کاظم (ع)» و دیگر کانون های شهری و روستایی در بخش های مرکزی، «کردیان» و «سیمکان» برگزار شده است.

 

پایان پیام/ 691