برگزاری نشست همسران ائمه‌جماعات برای اولین بار/ اجرای طرح‌های امین و کرامت برای مسجدی‌ها

برگزاری نشست همسران ائمه‌جماعات برای اولین بار/ اجرای طرح‌های امین و کرامت برای مسجدی‌ها

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام بصیری از برگزاری نشست همسران ائمه‌جماعاتِ مساجد ناحیه شهید باهنر خبر داد و گفت: این نشست با حضور ۱۷۰ نفر از همسران امامان جماعت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «احمد بصیری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری نشست همسران ائمه جماعات مساجد ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد و اظهار کرد: بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، تاکنون شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت برای همسران ائمه جماعات مساجد نبوده ایم، به همین جهت این نشست به منظور تکریم و تشکر از زحمات و همراهی‌های آنها برگزار می شود.

 

مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد تصریح کرد: در این نشست همسران 170 امام جماعت مساجد ناحیه شهید باهنر حضور می یابند، که ضمن تقدیر از زحمات آنها، فرصتی برای آشنایی با همسران ائمه جماعات فراهم می شود.

 

حجت الاسلام بصیری با اشاره به دیگر برنامه هایی که در مساجد این ناحیه اجرا می شود، گفت: طرح «هر مسجد، یک حقوقدان»، ارائه مشاوره های خانواده، برگزاری نشست های تبلیغی برای ائمه جماعات جدیدالورود به منظور تبادل تجارب ائمه جماعات پیشکسوت و ... از دیگر برنامه های در نظرگرفته شده برای مساجد این ناحیه است.

 

مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد به برنامه های آموزشی ویژه خدام و امنای مساجد اشاره کرد و گفت: اجرای طرح های کرامت و امین، برگزاری دوره های معرفت از جمله برنامه های آموزشی درنظر گرفته شده  برای این کارگزاران مساجد است.

 

حجت الاسلام بصیری به برنامه های هفته بسیج در مساجد ناحیه شهید باهنر هم اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا، نشست فرماندهان و سرداران دفاع مقدس در مساجد از جمله برنامه های پیش بینی شده به مناسبت این ایام است.

 

یادآور می شود، ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد شامل منطقه ۱ ، ۳ و لواسان است.

 

پایان پیام/ 40