عرضه کتاب با تخفیف ویژه با برپایی نمایشگاه در کانون «الزهرا (س)» جهرم

عرضه کتاب با تخفیف ویژه با برپایی نمایشگاه در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
حضوری از برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به مطالعه و کتاب خوانی از ضروریاتی است که باید نسبت به فرهنگ سازی و ترویج آن کوشا بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» افزود: در این زمینه طرح ها و فعالیت های متنوع در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی می تواند در ارتقا سرانه مطالعه میان افراد جامعه موثر واقع شود.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» نیز به نوبه خود و به منظور تقویت جایگاه کتاب و کتاب خوانی میان بچه های مسجد برنامه هایی را انجام داده است.

 

حضوری خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب از جمله این فعالیت ها بوده که می تواند عاملی برای رو آوردن مسجدی ها به سمت کتاب و کتاب خوانی باشد.

 

وی ادامه داد: این کانون فرهنگی هنری در جدیدترین برنامه خود در این زمینه اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب کرده و با تخفیف ویژه آن را به علاقمندان عرضه می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» گفت: این نمایشگاه که با هدف معرفی کتاب های خواندنی و جذاب به اهالی مسجد گشایش یافته کتاب های متنوعی را در حوزه های مختلف به نمایش درآورده است.

 

وی اضافه کرد: علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی می توانند روزهای فرد از ساعت 19 تا بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با مراجعه به این نمایشگاه که در انتهای شبستان مسجد راه اندازی شده با تخفیف ویژه کتاب های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

پایان پیام/ 691