۱۰۰ بسته مواد غذایی به همت کانون «سلاله پاکان» میان نیازمندان توزیع شد

۱۰۰ بسته مواد غذایی به همت کانون «سلاله پاکان» میان نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
بهمن زادگان گفت: تعداد یکصد بسته مواد غذایی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال به همت کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» میان نیازمندان توزیع شد.

«محمدصادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با ایام لیالی قدر مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» ویژه کمک به اقشار کم بضاعت و محروم جامعه در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» جهرم افزود: در این مرحله از طرح، تعداد یکصد بسته مواد غذایی تهیه و با تلاش بچه های مسجد میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

 

وی بیان کرد: بسته مواد غذایی در این طرح شامل اقلامی همچون برنج، نخود، ماکارونی و روغن بوده که از سوی کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» تهیه شده است.

 

بهمن زادگان عنوان کرد: برای تهیه بسته های معیشتی مبلغ 400 میلیون ریال هزینه شده که از سوی اهالی مسجد، خیران و نیکوکاران تامین شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» جهرم خاطرنشان کرد: برخود وظیفه می دانیم از خیران و افرادی که ما را در این امر خیر یاری رسانده اند کمال تشکر و تقدیر به عمل آوریم و از خدای متعال می خواهیم روح اموات خیران را بر سفره توجه و عنایت خاص امیرالمومنین (ع) میهمان گرداند.

 

وی گفت: پیش از این نیز این کانون فرهنگی و هنری در مناسبت های مختلف و در قالب طرح «کمک مومنانه» بسته های معیشتی را ویژه کمک به نیازمندان و خانواده های کم بضاعت توزیع کرده است.

پایان پیام/ 691