برگزاری هیات دانش آموزی با سخنرانی مجاهدین جبهه مقاومت در کانون «الزهرا (س)» جهرم

برگزاری هیات دانش آموزی با سخنرانی مجاهدین جبهه مقاومت در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
حضوری از برگزاری هیات دانش آموزی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با سخنرانی مجاهدین جبهه مقاومت خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم هر هفته پنجشنبه شب ها با حضور پرشور کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در این هیات علاوه بر برنامه مولودی خوانی و یا نوحه سرایی، سخنرانی مذهبی با حضور شخصیت های مختلف نیز انجام می شود.

 

وی بیان کرد: همچنین از ویژگی های هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» استفاده از مداحان نوجوان است که در کنار دیگر ذاکران باتجربه شهرستان به اجرای برنامه می پردازند.

 

حضوری از برگزاری برنامه جدید هیات همزمان با روز «قدس» خبر داد و گفت: برنامه جدید هیات «یاوران ولایت» با توجه به مناسبت روز «قدس» متفاوت تر از سایر برنامه ها برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برنامه این هفته هیات، با حضور مجاهدین جبهه مقاومت برگزار می شود که قرار است با حضور در جمع بچه های مسجد به سخنرانی بپردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم به زمان برگزاری این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» از ساعت 21 و 30 دقیقه روز پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.

 

وی در پایان از عموم بچه های مسجد برای حضور در این برنامه دعوت به عمل آورد.

پایان پیام/ 691