تهیه اقلام آزمایشگاهی آموزشگاه «حسینی الهاشمی» به همت کانون «شهدای سلطان آباد» شیراز

تهیه اقلام آزمایشگاهی آموزشگاه «حسینی الهاشمی» به همت کانون «شهدای سلطان آباد» شیراز

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
فرمانی با اشاره به تهیه اقلام آزمایشگاهی آموزشگاه «حسینی الهاشمی» به همت کانون «شهدای سلطان آباد» شیراز، گفت: این آموشگاه در ۲ مقطع راهنمایی و دبیرستان در محله «سلطان آباد» فعالیت دارد.

«محمدجواد فرمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: با توجه به کمبود تجهیزات و اقلام آزمایشگاهی در آموزشگاه «حسینی الهاشمی» محله «سلطان آباد» که خدمات آموزشی را به دختران در 2 مقطع راهنمایی و دبیرستان ارائه می کند، تصمیم گرفته شد که آزمایشگاه مدرسه جهت تسهیل در آموزش تجهیز شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد» شیراز خاطرنشان کرد: در این راستا با پیگیری های به عمل آمده از سوی کانون با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج «شهدای سلطان آباد» و شهید «فرمانی» این اقلام تهیه و برای استفاده دانش آموزان به این آموزشگاه تحویل داده شد.

وی یادآور شد: در قالب برنامه های جهادی سعی بر این است که خدماتی به مردم محله «سلطان آباد» که در حواشی شهرستان شیراز قرار گرفته است، ارائه شود که در این راستا در سالروز شهادت امام علی (ع) نان صلواتی جهت اهالی توزیع شد.

فرمانی افزود: امور خواهران کانون نیز در شب های قدر برنامه های ویژه کودکان را اجرا کرد که هدف از این اقدام جذب نونهالان به مسجد بوده است.

 

 

پایان پیام/ 130