اجرای دوره های پیشگیری از طلاق در دستور کار کانون های مساجد قرار گیرد

اجرای دوره های پیشگیری از طلاق در دستور کار کانون های مساجد قرار گیرد

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
طالب ضمن اعلام همکاری شورای شهر زنجان با کانون های مساجد در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری گفت: اجرای دوره های پیشگیری از طلاق در دستور کار کانون های مساجد قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان رئیس کمیسیون شهرسازی و عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر زنجان در دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون هایمساجد استان زنجان با اشاره به اینکه شورای شهر آماده اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با مشارکت نهادهای متولی است، گفت: در صورت ارائه طرح و برنامه با موضوعات فرهنگی وهنری در صورت تصویب در شورا، اعتبار اجرای طرح اختصاص می یابد.

 


مهدی طالب با بیان اینکه اجرای دوره های آموزشی برای زوج های جوان برنامه خوبی است، گفت: لازم است تا دوره های پیشگیری از طلاق نیز در دستورکار کانون های مساجد زنجان قرار گیرد.

 


سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه 89 باب از کانون های مساجد شهر زنجان شهری است، گفت: طرح آموزش زوج های جوان با همکاری شهرداری در زنجان اجرا می شود.

 


محسن اسلامی با یادآوری اینکه این طرح در سنوات گذشته به اجرا درآمد، گفت: این طرح خروجی خوبی داشت و شاهد کاهش طلاق و فرزندآوری در بین زوج هایی که در دوره های آموزشی ما حضور داشتند، بودیم.

 


وی اجرای عدالت فرهنگی در مناطق محروم و حاشیه نشین را از دیگر اولویت های ستاد کانون های مساجد عنوان کرد و گفت: به همین منظور 20 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در مناطق حاشیه شهر زنجان تاسیس شده است.

پایان پیام/ 73