توزیع ۴۸ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت مسجدی های زاغمرز بهشهر

توزیع ۴۸ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت مسجدی های زاغمرز بهشهر

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
شهبازی از توزیع ۴۸ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت مسجدی های زاغمرز بهشهر خبر داد و گفت: این بسته ها با شناسایی افراد نیازمند در بین افراد توزیع شد.

«علی شهبازی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: دین مبین اسلام، قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تأکید و توجه ويژه‌ای به موضوع انفاق دارد و در این راستا کانون مسجد جامع زاغمرز در طول سال به این کار مهم مبادرت دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: این مرحله توزیع کمک های معیشتی که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد تا نیازمندی از بسته‌های معیشتی محروم نشود.

 

وی خاطر نشان کرد: بچه مسجدی ها پس از شناسایی خانواده‌های کم‌برخوردار و کم‌بضاعت مناطق مختلف، اقدام به توزیع این بسته‌ها کردند.

 

شهبازی از توزیع ۴۸بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت به مسجدی های زاغمرز بهشهر خبر داد و گفت: این بسته ها با شناسایی افراد نیازمند در بین افراد توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: کمک به نیازمندان با مشارکت اعضای کانون مسجد جامع زاغمرز، خیران، بسیجیان اقدامات ارزشمندی در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک‌های مومنانه است که انجام شد.

پایان پیام/ 175