جشنواره شعر هلیل در شهرستان عنبرآباد برگزار می‌شود

جشنواره شعر هلیل در شهرستان عنبرآباد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: جشنواره شعر هلیل در شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بهرام مسلمی مهنی در دیدار با هنرمندان شهرستان عنبرآباد، اظهارداشت: این نشست و دورهمی مایه خیر و برکت است و بسیار خرسندم که امروز از دغدغه و مشکلات این منطقه آگاهی پیدا کردم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این مطلب که دغدغه هنرمندان را می شناسم، بیان کرد:  تا جایی که اختیارت بنده اجازه دهد برای رفع این مشکلات تلاش می کنم.
 
وی خاطرنشان کرد: هنر ما باید به سمت و سویی حرکت کند که در تمام مناطق شناخته و مورد استقبال قرار بگیرد.
 
مسلمی مهنی عنوان کرد: هنرمندان امروز همچون دوران دفاع مقدس باید از ارزش ها و آرمان های کشورمان صیانت کنند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر این که انجمن ها باید ساماندهی شوند، تصریح کرد: شورای نظارت در این شهرستان باید فعال شود و از ظرفیت هنرمندان استفاده کند.
 
وی با بیان این مطلب که هنرمندان باید برای تقویت خود در دوره های آموزشی شرکت کنند، عنوان کرد: اطلاعات گروه های هنری باید ثبت و قانونی شوند.
 
مسلمی مهنی خاطرنشان کرد: برای حل مشکل هنر کارت، هنرمندان باید تمامی مدارک و مستندات خود را بارگزاری کنند و در این زمینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هیچ گونه اختیاراتی ندارد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره شعر در این شهرستان بیان کرد: با توجه به ظرفیت های هنرمندان شهرستان عنبرآباد در زمینه شعر بنابراین جشنواره شعر در این شهرستان برگزار می شود.
 
وی با بیان این مطلب که ظرفیت های هنری عنبرآباد باید تقویت شود، عنوان کرد: بزودی جشنواره قرآنی در این شهرستان برگزار می شود.
 
مسلمی مهنی در خاتمه از تشکیل کارگروه ها در کنار انجمن ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت ساماندهی انجمن ها، دبیر کارگروه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای این مهم منصوب می شود.

پایان پیام/ 586