طرح ملی کرسی تلاوت قرآن کریم به میزبانی کانون صدیقه اطهر (س)جیرفت برگزار شد

طرح ملی کرسی تلاوت قرآن کریم به میزبانی کانون صدیقه اطهر (س)جیرفت برگزار شد

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
شامگاه امشب مصادف با چهارشنبه شب ماه مبارک رمضان طرح ملی کرسی تلاوت قرآن کریم به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به میزبانی کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) در مسجد فاطمه زهرا (س) شهر جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب مصادف با چهارشنبه شب ماه مبارک رمضان طرح ملی کرسی تلاوت قرآن کریم به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به میزبانی کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) در مسجد فاطمه زهرا (س) شهر جیرفت برگزار شد.
 
مجید خوبی زاده در حاشیه این مراسم، با اشاره به جایگاه قرآن کریم در سعادتمندی بشر، گفت: تلاوت قرآن کریم باید همراه با تدبر و عمل به آیات کلام الهی باشد چرا که قرآن کریم راه سعادت بشر و رسیدن به کمال را نشان می دهد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان سعادت دنیا و آخرت را در عمل به دستورات قرآن کریم دانست و ابراز کرد: امروز باید بیش از گذشته فعالیت های قرآنی افزایش یابند تا زمینه انس بیشتر نسل نوجوان و جوان با این کتاب آسمانی فراهم شود.
 
وی اظهار کرد: برگزاری جلسات تلاوت قرآن کریم یکی از این فعالیت ها است و کانون های مساجد می توانند با برگزاری هفتگی این جلسات، به این مهم دست یابند.
 
خوبی زاده یادآور شد: طرح ملی کرسی تلاوت قرآن کریم یکی از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان است که با حضور اساتید قرآنی چهار شنبه شب های این ماه مبارک در یکی از مساجد شاخص شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586