یادواره ۵۲ شهید دهستان های تازیان و ایسین برگزار شد

یادواره ۵۲ شهید دهستان های تازیان و ایسین برگزار شد

تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۸
به مناسبت هفته بسیج، یادواره ۵۲ شهید دهستان های تازیان و ایسین در مسجد پیامبر اعظم(ص) روستای تازیان بالا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، کانون فرهنگی هنری شهید اسحق پایان روستای تازیان بالا با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج، دهیاری ها و اعضای شورای اسلامی روستاهای منطقه، اقدام به برگزاری یادواره 52 شهید دهستان های تازیان و ایسین کرد.

 

« غلامرضا پالیک »، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید اسحق پایان در حاشیه این مراسم، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی الگو به نسل جوان و تجلیل از خانواده های شهدا ازجمله اهداف برگزاری یادواره شهداست.

 

وی امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و افزود: شهدا به برنامه های بزرگداشت نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به شدت به دستگیری شهدا نیازمندیم.

 

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید اسحق پایان عنوان کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن و پرداختن به رسالت کلیدی کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج، کانون شهید پایان با همکاری پایگاه های بسیج منطقه، اقدام به برگزاری یادواره شهدا در راستای مصون سازی جامعه در برابر آسیب های اجتماعی کرد.

 

وی افزود: همزمان با برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه یادمان شهدا نیز با موضوعات ولایت فقیه، عفاف و حجاب، مدافعان حرم، نماز، جنگ نرم و از خودگذشتگی و ایثار دایر شده است.

 

حجت الاسلام « محمد باقر نادم »، مبلغ اعزامی از استان قم نیز در این مراسم به روایتگری و ذکر خاطراتی از شهدا پرداخت.

 

 

مصطفی صفری زاده از بندرعباس کار مداحی مراسم و روح الله مشایخ از تهران نیز کار مجری گری را بر عهده داشت.

 

پخش کلیپ سخنان گهربار مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در رابطه با شهدا و پخش کلیپ معرفی شهدای دهستان های تازیان و ایسین از دیگر بخش های این مراسم فاخر معنوی بود.

 

 

نمایشگاه یادمان شهدا نیز در دو بخش ماکت و پوستر و عکس در قالب 7 غرفه برپا شده بود.

 

 

 

 

پایان پیام/ 88