بچه مسجدی ها در روز قدس با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی می کنند

بچه مسجدی ها در روز قدس با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی می کنند

تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: اعضای ۵۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان در روز قدس، همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان می دهند.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فرارسیدن روز قدس، گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) به نام روز قدس نامیده شده است.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان  افزود: این نامگذاری نشان می دهد که امام راحل در واقع می خواستند که اهمیت و جایگاه قدس را به جهان یادآور شوند.
 
وی بیان کرد: ماه مبارک رمضان مورد اتفاق همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی است شاید یکی از دلایل انتخاب آخرین روز این ماه مبارک به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی (ره) همین مسئله باشد. 
 
خوبی زاده ابراز کرد: ما موظف هستیم به قدس توجه بیشتری کنیم‌ و پاسداشت این روز را برگزار کنیم.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: کانون های مساجد جنوب کرمان محور فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد هستند که باید توجه ویژه ای به این روز داشته و در راهپیمایی شرکت کنند.
 
وی افزود: قطعا اعضای ۵۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان در روز قدس، همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان می دهند.
 
خوبی زاده تاکید کرد: بچه مسجدی های کانون های مساجد جنوب کرمان بنا بر وظیفه برای حمایت از مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمین، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان همگام با سیل خروشان امت اسلامی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: تعدادی از کانون های مساجد منطقه علاوه بر حضور در این راهپیمایی، به مناسبت این روز بزرگ، برنامه های فرهنگی و هنری از جمله نشست های بصیرتی، سرود، مسابقات نقاشی و کتابخوانی را اجرا می کنند.
 
وی در خاتمه عنوان کرد: حضور پررنگ همه اقشار در راهپیمایی روز قدس این پیام را به استکبار جهانی مخابره می کند که مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند.
 

پایان پیام/ 586