فرماندهان جنگ نقش امامت داشتند/ سنگر مسجد نباید خالی شود

فرماندهان جنگ نقش امامت داشتند/ سنگر مسجد نباید خالی شود

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
سرتیپ محمودی با بیان اینکه در سخت‌ترین شرایط دفاع مقدس با توکل بر خدا و با تاسی به معنویت و امام زمان(عج) گره‌ها باز می‌شد و به اهداف مورد نظر می‌رسیدیم، گفت: باید نسبت به جذب جوانان به سنگر مسجد تلاش شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از رسانه و ارتباطات نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، سرتیپ ستاد «محمد محمودی»، معاون اجرایی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، اظهار کرد: خوشبختانه در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به موضوع جوانان پرداخت و اتفاقات دوران انقلاب و حکمرانی اسلامی به خوبی تصویر کشیده شده است؛ در دوران پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس هر سنگر یک مسجد و حسینیه بود به طوریکه فرماندهان خودشان در راس الگوی اخلاق و رفتار و امامت قرار داشتند و زیر مجموعه خود را هدایت می‌کردند.


وی افزود: الگوی عملی اخلاقی فرماندهان در دوران دفاع مقدس باعث می‌شد که زیر مجموعه آن‌ها اعم از نیروهای داوطلب مردمی و بسیجیان و سربازان ارتش جمهوری اسلامی نگاه به راس می‌کردند و راس را به عنوان یک الگو و یک امام هادی می دیدند و از آن‌ها تاسی می‌کردند.


معاون اجرایی ارتش تصریح کرد: در سخت‌ترین شرایط دفاع مقدس با توکل بر خدا و با تاسی به معنویت و امام زمان(عج) گره‌هاباز می‌شد و به اهداف مورد نظر می‌رسیدیم.

 

محمودی خاطر نشان گرد: مساجد پایگاه انقلاب و مبارزات بودند  و امروز هم مساجد به عنوان یک سنگر همانگونه که امام راحل فرمودند مردم باید این سنگر را حفظ کنند.


معاون اجرایی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان سخنان خود تاکید کرد: باید نسبت به جذب جوانان به این سنگر تلاش شود.

پایان پیام/ 9