بچه های مساجد مازندران در راهپیمایی روز قدس حاضری زدند/ شرق مازندران یکپارچه آزادی قدس را فریاد کرد

بچه های مساجد مازندران در راهپیمایی روز قدس حاضری زدند/ شرق مازندران یکپارچه آزادی قدس را فریاد کرد

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
بچه مسجدی ها مازندران این بار هم همچون همه مردم ایران اسلامی و جهان اسلام پای عمل آمدند و در روز قدس با حضور با صلابت در راهپیمایی روز قدس حاضری زدند.

خبرگزاری شبستان- مازندران؛ مریم نظری/ امروز روز قدس است، قدس شریفی که دهها سال است که در دستان اشغالگران اسیر است و همه ما در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با پوش به فرمان بودن امام راحل و رهبری به میدان آمدن و آزادی قدس عزیز را فریاد می کنیم.

 

بارها و بارها شنیده ایم که روز قدس مخصوص ایران نیست؛ روز دنیای اسلام است و لذا در همه دنیای اسلام، مسلمانان حضور خود را برای دفاع از برادران فلسطینی اعلام کرده و روز قدس با حضور در راهپیمایی دشمن شکن، برائت خود را از دشمتان اعلام می کنند.

 

امروز نه تنها ایران اسلامی بلکه سازمانها و نهادهای حقوق بشری و حامیان مردم فلسطین در سراسر جهان در بیانیه ای خواهان برگزاری راهپیمایی درحمایت از مردم مظلوم فلسطین شدند و قطعا حضور گسترده و متحد آحاد مردم جهان، تجدید بیعت با آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ناکام گذاشتن دشمنان داخلی و خارجی است. 

سالهاست که همه ما در آخرین روز جمعه از ماه مبارک رمضان دور هم در راهپیمایی روز قدس جمع می شویم و آزادی قدس عزیز و شریف را فریاد می کنیم و تاکنون پیروزی های فراوانی نصیب حال ما شده است و امسال در آغازین روزها و ماههای قرن جدید تلاش ما برای آزادی قدس شریف و رهایی مردم فلسطین از چنگال غاصبانی است که به انزوا رسیده است و باید با فریادهای ما از بین بروند.

 

امروز شرق مازندران یکپارچه فریاد بود؛ مرد و زن، پیر و جوان و اقشار مختلف مردم در کنار مسئولان به خیابان ها آمدند تا در آخرین روز از ماه مبارک رمضان فریادهای خود را با خشم بیشتری بر سر رژیم غاصب اسراییل فریاد و آوار کنند.

 

 مردم شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق مازندران در صفوفی به هم پیوسته حضوری با شکوه و اقتدار دوباره خود را فریاد زدند و مردم بهشهر از چهارراه استقلال تا مصلای نماز جمعه، مردم شهرستان نکا از جهاد کشاورزی به سمت مصلای جمعه امام خمینی (ره) و مردم شهرستان گلوگاه شرقی‌ترین شهر استان مازندران هم  ازمسجد ملاعباس به سمت  میدان ۲۲ بهمن مصلای امیرالمومنین(ع) با مشت‌های گره کرده و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خشم و انزجار خود را از جنایت های استکبار و ایادی کفر به گوش جهانیان رساندند.

در کنار همه اقشار مردمی، اعضای کانون مساجد و بچه مسجدی ها مازندران هم این بار همچون همه مردم ایران اسلامی و جهان اسلام پای عمل آمدند و در روز قدس با حضور با صلابت در راهپیمایی روز قدس حاضری زدند تا بار دیگر در صحنه بودن خود را به نمایش بکشانند.

 

بچه مسجدی ها با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، بیداری خود را به جهانیان مخابره کردند

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در مازندران افزود: امروز آمدیم تا بار دیگر همبستگی خود را با مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین اعلام کنیم و بار دیگر با ابهت بیشتری بیداری خود را به رخ جهانیان بکشانیم.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر اظهار کرد: امروز روز قدس عزیز است و باید اهمیت و جایگاه قدس عزیز به جهانیان نشان داده شود که امام راحل با درایت در این راستا وارد عمل شد و امروز هم ما با حضور در این راهپیمایی روز قدس، حفاظت از آرمان های اسلام و انقلاب و دفاع از مظلوم را فریاد زدیم.

 

 

وی گفت: اسلام دین حمایت از مظلومان و مستضعفان است و در این راستا اعضای کانون مساجد فعال در این بخش وارد شده و با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، بیداری خود را به جهانیان مخابره کردند.

 

مردم در راهپیمایی روز قدس، ایستادگی در برابر ظلم و جور را به تصویر کشیدند

حجت الاسلام «مهدی خوشرو» با بیان اینکه مردم در راهپیمایی روز قدس، ایستادگی در برابر ظلم و جور را به تصویر کشیدند؛ به خبرنگار شبستان در مازندران گفت: يكي از وظايف شرعي، اسلامي، الهي و ملي مسوولان و مردم، حضور گسترده در راهپيمايي بزرگ روز قدس است تا حمایت های خود را از مظلومان جهان به نمایش بگذارند.

مسئول شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی بهشهر افزود: ظلم و ستم رژیم غاصب اسراییل علیه مردم فلسطین و حمله به زنان و کودکان بی دفاع این سرزمین بر هيچ كسي پوشيده نيست و امروز همه آمدیم تا ضمن اعلام بیداری خود در صحنه هایمختلف، برائت خود را از دشمنان و اسراییل اعلام کنیم.

 

وی یادآور شد: روز قدس فریاد تحقق عدالت در همه جهان و برای همه مظلومان است و باید این فریاد را هر چه رساتر فریاد کنیم تا آنانی که خود را به خواب زده اند هم بیدار شوند.

 

حضور در راهپیمایی روز قدس، وظیفه و تکلیف دینی

«سیدحمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در مازندران گفت: اعضای کانون مسجد گراییل محله بهشهر براساس وظیفه برای حمایت از مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمین، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان همگام با سیل خروشان امت اسلامی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مدیر مسئول کانون شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر هم حضور در راهپیمایی را وظیفه و تکلیف دینی دانست و خاطر نشان کرد: آمدیم تا این پیام را به استکبار جهانی مخابره کنیم که مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند.

 

به گزارش شبستان، با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس در مازندران از مبادی تعیین شده به سمت مصلا در نقاط مختلف استان مازندران برگزار شد و امسال پس از دو سال کرونایی مردم انقلابی استان مازندران این راهپیمایی با شکوه را در 62 نقطه استان برگزار کردند.

پایان پیام/ 175