فراخوان شانزدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی «آ‌سمان هشتم» اعلام شد

فراخوان شانزدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی «آ‌سمان هشتم» اعلام شد

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
ذاکری از فراخوان شانزدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی «آ‌سمان هشتم» با موضوع امام رضا(ع) خبر داد و گفت: افتتاحیه این جشنواره در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود.

«محمد ذاکری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، از اعلام فراخوان شانزدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی «آسمان هشتم» خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در محورهای تئاتر، شعر، کلیپ، نقاشی، پوستر، کتابخوانی، سفرنامه نویسی، سرود و اذان و با موضوع امام رضا(ع) برگزار می شود.

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی شهرستان میناب استان هرمزگان با اشاره به رشته های ورزشی این جشنواره گفت: فوتبال، تنیس روی میز، دومیدانی، والیبال،بازی بومی محلی از جمله رشته های ورزشی این جشنواره است.

 

وی ادامه داد: آخرین مهلت برای ثبت نام در این جشنواره هشتم خرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است و مراسم افتتاحیه جشنواره نیز ۱۱ خرداد همزمان با ایام دهه کرامت است،ضمن اینکه مراسم اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره نیز ۲۰ خرداد اعلام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی شهرستان میناب استان هرمزگان تصریح کرد: شانزدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم با هدف ترویج فرهنگ و سیره رضوی، تحکیم مبانی اسلامی و مقابله با نقشه ‌های شوم دشمنان، نشر و ترویج شعائر دینی و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب هر سال در ایام دهه کرامت برگزار می شود.

 

ذاکری گفت: دهیار و شورای اسلامی کردرد رضوی، هیئت مذهبی امام رضا(ع)، ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان هرمزگان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان در برگزاری این جشنواره با کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر شهرستان میناب استان هرمزگان مشارکت دارد.

 

یادآور می شود، روستای کردر رضوی یکی از تاثیرگذارترین مناطق هرمزگان در زمینه نشر فرهنگ منور رضوی به شمار می رود و مورد توجه فعالان این حوزه است.

 

پایان پیام/ 40