۶۰ کودک دختر و پسر کانون «سربازان ولایت» شیراز در مراسم جشن کودکان مهدوی و فتح قدس شرکت کردند

۶۰ کودک دختر و پسر کانون «سربازان ولایت» شیراز در مراسم جشن کودکان مهدوی و فتح قدس شرکت کردند

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
مهدویان پور با اشاره به حضور ۶۰ کودک دختر و پسر کانون «سربازان ولایت» شیراز در مراسم جشن کودکان مهدوی و فتح قدس، گفت: این برنامه به مناسبت روز جهانی قدس در مسجد «جامع صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» برگزار شد.

«محمدجعفر مهدویان پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس و در استانه عید سعید فطر تعداد 60 نفر از اعضای کودک دختر و پسر کانون در مراسم جشنی با عنوان کودکان مهدوی شرکت کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» مسجد «صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» شیراز افزود: این مراسم با اجرای برنامه های متنوع همراه بود و با هدف آشنایی کودکان با صهیونیسم، اساتید مهدوی به تدریس پرداختند که با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل کودکان همراه شد.

وی با اشاره به برنامه های اجرا شده، گفت: اجرای سرود، دکلمه خوانی، سخنرانی، مسابقه، اهدای هدیه به روزه اولی ها و مهدی یاوران، توزیع بسته های شیرینی و ضیافت افطار از برنامه بود.

مهدویان پور خاطرنشان کرد: کودکان شرکت کننده در مراسم همچنین با وظایف منتظران آشنا شده و در راهپیکایی روز قدس نیز شرکت کردند.

پایان پیام/ 130