حضور گسترده بچه های مسجدی کانون «منتظران ظهور» کازرون در راهپیمایی روز قدس

حضور گسترده بچه های مسجدی کانون «منتظران ظهور» کازرون در راهپیمایی روز قدس

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
شفیعی گفت: بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، یکپارچه آزادی قدس را فریاد کردند.

«محمدجعفر شفیعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) روز قدس نامگذاری شده است، بچه های مسجد همگام با مسلمانان سراسر دنیا اتحاد و همدلی حضور مثال زدنی خود را به رخ جهانیان کشیدند و با آرمان های بلند شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاقی دوباره کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون بنا بر وظیفه برای حمایت از مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمین، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان همگام با سیل خروشان امت اسلامی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

وی با بیان اینکه بچه های مسجد قاطعانه اعلام کردند که در پایبندی به آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: شکوه حضور ملت قهرمان ایران اسلامی بخصوص بچه های مسجد و الگو در راهپیمایی روز قدس، در واقع نشانی از اقتدار این نظام مقدس که به پشتوانه و با حمایت مردم این سرزمین هرروز شاهد افزایش آن هستیم، است.

شفیعی حضور در راهپیمایی را وظیفه و تکلیف دینی دانست و تصریح کرد: اسلام دین حمایت از مظلومان و مستضعفان است و در این راستا اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، بیداری خود را به جهانیان مخابره کردند.

وی در پایان روز قدس را فریاد تحقق عدالت در همه جهان و برای همه مظلومان عنوان و تأکید کرد: امید است تا این شکوه و اقتدار و همصدایی و انسجام ملت ‌های آزاده مسلمان تا قیام منجی موعود و برچیده شدن بساط ظلم و جور مستکبران به برکت استقرار حکومت الهی قائم آل محمد (عج) تداوم و استمرار داشته باشد.

پایان پیام/ 130