اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در روز قدس به همت کانون و پایگاه «شهید منصور خادم صادق» شیراز

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در روز قدس به همت کانون و پایگاه «شهید منصور خادم صادق» شیراز

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
صاف نیت گفت: در حاشیه برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس شیراز به همت کانون و پایگاه «شهید منصور خادم صادق» شیراز برنامه های فرهنگی و هنری اجرا شد و مورد استقبال قرار گرفت.

«مسعود صاف نیت» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که به فرموده امام خمینی (ره) روز قدس نامیده شده است، اعضای کانون و پایگاه «شهید منصور خادم صادق» با همراهی امام جماعت مسجد «آقالر» شیراز همگام و همدل در جهت اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و خدماتی اقدام کردند که مورد استقبال راهپیمایان نیز قرار گرفت.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» مسجد «آقالر» شیراز افزود: در روز قدس ایستگاه سلامت با همکاری سازمان هلال احمر برپا شد که با ارائه مشاوره و سنجش فشارخوان همراه بود.

وی با اشاره به برپایی غرفه کودک، تاکید کرد: در این غرفه کودکان و نونهالان با موضوع قدس و حمایت از کودکان فلسطینی به نقاشی پرداختند که مسابقه ای نیز از نقاشی های شرکت کنندگان اجرا شد.

صاف نیت از اجرای مسابقه های ورزشی در رشته دارت و هنری ساخت پازل سه بعدی مسجد الاقصی خبر داد و افزود: در راهپیمایی روز قدس طومار 16 متری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به امضای روزه داران رسید و پرچم های استکبار جهانی، اسرائیل و انگلیس نیز به آتش کشیده شد.

 

 

پایان پیام/ 130