نیاز ما به مسجد بیش از نیاز مسجد به ماست

نیاز ما به مسجد بیش از نیاز مسجد به ماست

تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
حسینی گفت: فرق ما با دنیا این است که ما مسجد و ولایت فقیه داریم و نیاز ما به مسجد بیش از نیاز مسجد به ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید وحید حسینی» امروز (یکشنبه 11 اردیبهشت) در دیدار با حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ضمن تاکید بر اینکه مشتاق هستیم که با مسجد ارتباط علمی داشته باشیم، گفت: بزرگترین کاری که حضرت امام (ره) انجام داد این بود که مسجد را محور همه فعالیت ها قرار داد و امروز نیز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر این موضوع تاکید فرموده اند که مسجد باید در برنامه ها محور باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: فرق ما با دنیا این است که ما مسجد و ولایت فقیه داریم و نیاز ما به مسجد بیش از نیاز مسجد به ماست.

وی افزود: در قالب ارتباط موثر با مسجد و برنامه های تعاملی مشترک می توان خدمات زیادی را به مردم ارائه کرد و از فضای معنوی این مکان مقدس نیز بهره مند شد.

حسینی با بیان اینکه در قالب اردوهای علمی می توان برنامه های جذابی برای نوجوانان و جوان مسجدی برنامه ریزی کرد، گفت: در قالب اردو نوجوانان می توانند از برج پژوهشی و کلاس های آموزشی درس اساتید شرکت کنند زیرا اساتیدی در دانشگاه علوم پزشکی مشغول تدریس هستند که در مباحث مذهبی و فقهی نیز صاحب نظر و صاحب فکر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه با اشاره به تاثیر اردوهای علمی، خاطرنشان کرد: در بازدید های نوجوانان و جوانان شاهد خواهیم بود که انگیزه ادامه تحصیل و پژوهش در رشته های پژشکی نیز ایجاد شود و مسائل بهداشتی نیز از بین برود.

پایان پیام/ 130