روز قدس روز مقابله مستضعفین علیه مستکبرین است

روز قدس روز مقابله مستضعفین علیه مستکبرین است

تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
سرهنگ پاسدار عیوضلو گفت: روز قدس یک روز جهانی است، روزي نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  در ارومیه،سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو، فرمانده سپاه ارومیه، در مراسم وداع با رمضان، که توسط کانون فرهنگی و هنری بنت الهدی ارومیه مسجد اسماعیل بیگ ارومیه، برگزار شد، اظهار کرد: روز قدس یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، در مقابل ابرقدرت ها است.

وی افزود: کى از وقایع تاریخى که بسیارحائز اهمیت است در اوایل پیروزى انقلاب اسلامى ایران که به دست زعیم و رهبر کبیر مسلمین جهان حضرت امام خمینى (ره) دائر شده، روز جهانى قدس است که از روز جمعه آخرماه مبارک رمضان 1399 قمرى)1358شمسى(شروع و مقرر گشت هر ساله در چنین روزى تمام مسلمین جهان راهپیمایى کنند.

این مسئول ادامه داد:  از 1327 تا تقریبا سه سال بعد انقلاب این رژیم صهوینستی در تمام جنگ ها پیروز بود  و  یکسال بعد انقلاب امام (ره) پیام صادر کرد که؛ من از کشورهای مسلمان میخواهم علیه رژیم صهیونستی به پا خیزند و آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس نامگذاری شد.

سرهنگ عیوضلو گفت: در این راستا امام (ره)  شعارهایی فرمودند که جهانی شده و اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، آمریکا شیطان بزرگ است و اسراییل غده سرطانی است از جمله این شعارها است.

وی با بیان اینکه روز قدس اهمیت بالایی دارد، افزود: اسلام محمدی بدنبال حاکمیت است و باید اسلام محمدی در جهان حاکم شود و  اگر میخاهید در دنیا اسم ات ماندگار باشد باید سختی ها را پشت سر بگذارید و مطمنا آینده از آن ما است.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 566