اجرای ویژه‌برنامه «عید لبخند» و پویش «لبخند بسازیم» در مساجد منطقه ۱۷

اجرای ویژه‌برنامه «عید لبخند» و پویش «لبخند بسازیم» در مساجد منطقه ۱۷

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ از اجرای ویژه برنامه «عید لبخند» و پویش «لبخند بسازیم» همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر در این منطقه خبر داد.

 خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، «علیمحمد متولیان»، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۷گفت: عید سعید فطر جشن بندگی و هنگامه‌ای متعالی برای مؤمنانی است که با درک حقیقت ماه ضیافت به فطرت الهی خویش بازگشتند. بندگانی شایسته که در نبرد با هواهای نفسانی، پیروز و در عید طهارت به دور از هر گونه گناه و پلیدی در پیشگاه خالق خویش حاضر شدند و زنگار گناه را از قلب‌هایشان زدودند.

 

وی افزود: در همین راستا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به منظور شناخت هرچه بیشتر شهروندان از ابعاد فرهنگی، مذهبی عید سعید فطر، با اتخاذ تمهیدات لازم، شرایط برپایی نماز در مساجد و بوستان های سطح منطقه را فراهم نموده است؛همچنین همزمان با برپایی نماز عید سعید فطر در مساجد، ایستگاه پذیرایی منطقه ۱۷ در محل برگزاری نماز عید سعید فطر پذیرایی نمازگزاران عزیز شهر تهران خواهد بود.

 

متولیان تصریح کرد: همچنین در راستای نکوداشت عید بزرگ بندگی، جشن عید سعید فطر با عنوان «جشن رحمت» در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت در میدان شهدای مدافع حرم، بوستان بهاران و بوستان گل سرخ همراه با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، آتش بازی و نورافشانی، مسابقات خانوادگی و اجرای موسیقی محلی میزبان شهروندان محترم منطقه خواهند بود.

 

به گفته متولیان برگزاری پویش عکاسی«عید بندگی»، پویش «لبخند بسازیم» (کمک به محرومین، ایتام و ... با مشارکت مساجد، پایگاه های بسیج، خیرین)، تجلیل از ائمه جماعات، هیئت أمنا و فعالین برخی مساجد در طول ماه مبارک رمضان، برپایی ایستگاه های صلواتی در میادین اصلی منطقه و تولید محصولات مجازی از دیگر برنامه هایی است که در این ایام خجسته در سطح منطقه برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 40