ویژه برنامه «عید لبخند» در مساجد منطقه ۲۱

ویژه برنامه «عید لبخند» در مساجد منطقه ۲۱

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ در نظر دارد، ویژه برنامه های متعددی به مناسبت عید سعیدفطر در مساجد و مراکز فرهنگی این منطقه با عنوان «عید لبخند» برگزار کند.

 خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد،«میر محمد مطهری موید»؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ با اعلام برنامه های روز عید سعید فطر در مساجد و مراکز فرهنگی این منطقه گفت: ادارات زیر مجموعه این معاونت با مشارکت نواحی و سرای محله ها و مساجد در نظر دارند تا با اجرای برنامه های متعدد اجتماعی-فرهنگی در قالب «طرح عید لبخند»، عید سعید فظر سال 1401 را با شور و نشاط بیشتری به کام مردم بچشاند. اداره فرهنگی با مشارکت ادارات اجتماعی نواحی سه گانه اقدام به برگزاری نورافشانی در شب عید فطر در میادین اصلی منطقه خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: اداره فرهنگی با برپایی ایستگاه پذیرایی از نمازگزاران نماز پرشکوه عید فطر در مصلای تهران؛ اداره آسیب های اجتماعی با برگزاری جشن معنوی و سخنرانی مذهبی به مناسبت یک ماه بندگی در سامانسرای منطقه ۲۱ با عنوان جشن رحیلش؛ اداره آموزش های شهروندی با برگزاری مسابقه مجازی عکاسی با عنوان "نوید فطر،عید لبخند" و اداره فرهنگی با مشارکت نواحی سه گانه نسبت بخ توزیع محصولات فرهنگی (کتابچه دعا) با عنوان آیه های مهربانی اقدام خواهند کرد.

 

مطهری موید افزود: نواحی سه گانه منطقه 21 اقدام به ارائه خدمات به شهروندان و در اختیار قراردادن اتوبوس جهت ایاب و ذهاب به مصلی تهران برای شرکت در نماز عید از سطح مساجد نواحی سه گانه تحت عنوان شور حضور خواهند کرد. ادارات اجتماعی نواحی نیز با مشارکت سرای محلات نسبت به برپایی ایستگاه پذیرایی از شهروندان در روز عید فطر در وردآورد و میدان کمال الملک اقدام خواهند کرد.

 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 همچنین تاکید کرد: اداره امور بانوان نیز با اجرای مسابقه عکاسی با عنوان نماز عید فطر و تهیه کلیپ یک دقیقه ای با تشریح دلیل روزه گرفتن(ویژه روزه اولی ها) به استقبال این عید بزرگ مسلمین می رود. سرای محلات منطقه نیز نسبت به پخش فیلم سینمایی در سالن های آمفی تئاتر سراها اقدام خواهند کرد.

 

مطهری موید در پایان یادآور شد: اداره فرهنگی با مشارکت ادارات اجتماعی نواحی سه گانه منطقه 21 اقدام به برپایی پردیس فرهنگی تحت عنوان جشن رحمت در میادین اصلی با اجرای سرود و برنامه های شاد فرهنگی و تجلیل از هیات امناء، ائمه جماعت و فعالین مساجد و تقدیر از روزه اولی ها در بوستان های نرگس، مریم شهدای خبرنگار وردآورد برپا خواهد شد.

 

پایان پیام/ 40