تجلیل از نفرات برتر برنامه های قرآنی کانون «امام رضا (ع)» در ماه رمضان

تجلیل از نفرات برتر برنامه های قرآنی کانون «امام رضا (ع)» در ماه رمضان

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
مقتدری گفت: نفرات برتر کلاس های قرآنی کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» در ماه مبارک رمضان تجلیل شدند.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش برگزار شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: این ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی برای گروه سنی کودک و نوجوان در 2 واحد برادران و خواهران برگزار شده است.

 

وی از برگزاری آیین اختتامیه ویژه برنامه های رمضانیه این کانون فرهنگی هنری خبر داد و اظهار کرد: در برنامه اختتامیه علاوه بر اجرای برنامه های متنوع، از نفرات برتر نیز تجلیل به عمل آمد.

 

مقتدری عنوان کرد: در این راستا و در واحد خواهران این کانون فرهنگی هنری، رنجبری در کلاس قرآن خانگی، بنی اسدی در حفظ جزء 30 قرآن و حسین زاده در نقاشی عنوان برتر این کلاس ها را به دست آورده و از آنها تجلیل شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در واحد برادران نیز غلامی زاده و کهنسال در کلاس قرآن خانگی و شامحمدی و قربانی در حفظ جزء 30 از بچه های مسجد بودند که با توجه به فعالیت موفق آنها به عنوان نفرات برتر این کلاس ها معرفی شدند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در پایان گفت: جلسات قرآنی این کانون فرهنگی هنری در طول ماه مبارک رمضان هر شب با حضور نوجوانان مسجدی برگزار شده است.

پایان پیام/ 691