طرح تابستانه اوقات فراغت برگزار می‌شود

طرح تابستانه اوقات فراغت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: از آنجایی که در آستانه ورود به فصل تابستان هستیم بنابراین کانون فرهنگی هنری شهید آوینی در نظر دارد طرح تابستانه اوقات فراغت را برگزار کند.

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از آنجایی که در آستانه ورود به فصل تابستان هستیم بنابراین کانون فرهنگی هنری شهید آوینی در نظر دارد طرح تابستانه اوقات فراغت را برگزار کند.
 
امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی جیرفت افزود: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و تربیت صحیح اسلامی همراه با برنامه های متنوع اجرا می شود تا آنها بهترین بهره را از اوقات فراغت خود ببرند.
 
وی در تشریح برنامه های طرح تابستانه اوقات فراغت، ابراز کرد: برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم، احکام، اخلاق و امام مهدی شناسی برخی از برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در این طرح است.
 
حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: این طرح فراغت، ویژه دختران و پسران گروه های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال است که یک روز از هفته به برگزاری کلاس های آموزشی ویژه پسران و یک روز نیز به برگزاری کلاس های آموزشی ویژه دختران اختصاص داده شده است.
 
امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی جیرفت اظهار کرد: مراسم افتتاح طرح تابستانه اوقات فراغت ۲۱ خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود بنابراین علاقمندان به شرکت در دوره های آموزشی این طرح، از هم اکنون می توانند نسبت به به ثبت نام کنند.
 
وی یادآور شد: دوره های آموزشی طرح تابستانه اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان مسجدی کاملا رایگان است و در کنار برگزاری این دوره ها، فعالیت های ورزشی به ویژه برگزاری مسابقات فوتسال نیز در دستور کار قرار دارد.
 
حجت الاسلام سعیدی در خاتمه عنوان کرد: جا دارد از همکاری و مشارکت قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) و هیئت امنای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در اجرای طرح تابستانه اوقات فراغت تشکر کنم.

پایان پیام/ 586