توزیع ۳۰ بسته معیشتی در بین خانوارهای نیازمند

توزیع ۳۰ بسته معیشتی در بین خانوارهای نیازمند

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
محمد مهدی فر گفت: در راستای اجرای طرح کمک مومنانه تعداد ۳۰ بسته معیشتی تهیه و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

محمد مهدی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از فعالیت های کانون نور الرضا از ابتدای تاسیس تاکنون حمایت از نیازمندان بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور الرضا عنبرآباد بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان نیز با تاسی از سیره حضرت علی (ع) برای حمایت از نیازمندان اقدام به اجرای طرح کمک مومنانه کرد.

 

وی افزود: در راستای اجرای طرح کمک مومنانه تعداد ۳۰ بسته معیشتی تهیه و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

 

مهدوی فر ابراز کرد: هر بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰ هزار تومان شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، حبوبات، گوشت قرمز و نان بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور الرضا عنبرآباد اظهار کرد: طرح کمک مومنانه با اولویت نیازمندان محله مسجد و با مشارکت بچه مسجدی های عضو این کانون فرهنگی هنری و گروه جهادی تبلیغی فدائیان رهبر اجرا شد.

 

وی اضافه کرد: قصد داریم فطریه روزه اهالی روستا را برای حمایت از خانواده های نیازمند جمع آوری کرده و مایحتاج ضروری آنها را تامین و در اختیارشان قرار دهیم.

 

مهدوی یادآور شد: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه جزخوانی قرآن کریم روزانه با حضور فعال بچه مسجدی عضو کانون برگزار شده و علاوه بر این نیز دوره های آموزش قرآن کریم در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور الرضا عنبرآباد بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه این ماه مبارک، برپایی سفره های افطاری است که هر شب در قالب افطاری ساده از نمازگزاران پذیرایی می شود.

 

وی افزود: مراسم شب های قدر همراه با برنامه های مختص این شب ها نیز برگزار شد.

مهدوی فر ابراز کرد: همچنین هم زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اعضای این کانون فرهنگی هنری بنا بر وظیفه در این راهپیمایی شرکت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور الرضا عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: ان شاالله فردا صبح نیز اعضای کانون در صف نماز وحدت آفرین عید فطر حضور پیدا کرده و فطریه روزه خود را برای کمک به نیازمندان تقدیم خواهند کرد.

پایان پیام/ 586