عید فطر با شکوه ترین عید مسلمانان برای رسیدن به کمال است

عید فطر با شکوه ترین عید مسلمانان برای رسیدن به کمال است

تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
حجت الاسلام باقری گفت: عید فطر با شکوه ترین عید مسلمانان برای رسیدن به کمال است و زکات فطریه از واجبات ماه مبارک رمضان است و پرداخت زکات فطریه موجب برکت در مال و قبولی طاعات است.

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: وحدت و رفع اختلافات از تاکیدات مهم دین اسلام و رسول گرامی اسلام است و باید در این روز عید و همه روزهای سال با حفظ وحدت برای سلامت و سعادت خود گام برداریم.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: شادی و دوری از گناه و تلاش برای تقوی الهی باید در این روز عید در دستور کار ما باشد و بعد از انجام فریضه مهم نماز عید فطر برای یکماه بندگی خدا شاکر حضرت دوست باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: عید فطر بهترین فرصت برای دیدار اهل ایمان و خانواده است و باید در این روز بزرگ به دیدار بزرگترهای فامیل رفته و صله رحم بجا آوریم.

 

حجت الاسلام باقری گفت: زکات فطریه از واجبات ماه مبارک رمضان است و پرداخت زکات فطریه موجب برکت در مال و قبولی طاعات است.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: عید فطر پاک ترین، بزرگترین، با شکوه ترین عید مسلمانان و وسیله ای برای رسیدن به کمال است و با افزایش معنویات در یکماه رمضان خود را برای یکسال معنوی آماده می کنیم.

 

وی یادآور شد: بچه های مسجد هم باید در این روز و بعد از آن با رعایت تقوی الهی و وحدت برای توسعه امور تلاش بیشتری انجام دهند و با تقوای الهی به سوی کمالات انسانی و معنوی حرکت کنند.

پایان پیام/ 175