کانون های مساجد جهرم میزبان مومنان در روز عید «فطر»

کانون های مساجد جهرم میزبان مومنان در روز عید «فطر»

تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
نعمت اللهی گفت: اقامه نماز عید سعید «فطر» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک عید سعید «فطر» گفت: به شکرانه توفیق 30 روز روزه داری در ماه مبارک رمضان، مومنان روزه دار با حضور در مساجد، نماز عید سعید «فطر» را اقامه کردند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: در همین راستا، کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم نیز محل اقامه نماز عید بندگی خدا بود تا پاداش یک ماه روزه داری را از خداوند متعال طلب کنند.

 

وی بیان کرد: نماز عید «فطر» در کانون های مساجد در بخش های «کردیان» و «سیمکان» و روستاهای تابعه با حضور پرشور بچه های مسجد و اهالی این مناطق اقامه شد.

 

نعمت اللهی ادامه داد: همچنین برخی از کانون های مساجد در جهرم نیز میزبان مومنان بودند و این فریضه دینی در صف های به هم تنیده انجام شد.

 

وی عنوان کرد: نماز عید بندگی خداوند در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به امامت حجت الاسلام عرفایی و حضور پرشور اهالی مسجد و اعضای کانون اقامه شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم ادامه داد: بچه های مسجد در کانون «انصارالحجه» نیز امسال همچون سال های گذشته میزبان اهالی محله با برپایی نماز عید «فطر» بودند.

 

وی همچنین گفت: در کانون فرهنگی هنری «امام کاظم (ع)» نیز اقامه نماز عید «فطر» به امامت حجت الاسلام کرمی انجام شد.

 

نعمت اللهی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» نیز با برپایی نماز عید «فطر» به امامت حجت الاسلام پوردست، جشن پایان یک ماه روزه داری را برگزار کرد.

پایان پیام/ 691