اجرای سرود سربازان انقلاب روی آنتن زنده صدا و سیمای مرکز کرمان

اجرای سرود سربازان انقلاب روی آنتن زنده صدا و سیمای مرکز کرمان

تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
ایمان عباس زاده گفت: دومین اجرا تحت عنوان سربازان انقلاب هم زمان با عید سعید فطر بود که به صورت زنده از آنتن صدا و سیمای مرکز استان کرمان پخش شد.

ایمان عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت ۲ سرود به صورت زنده اجرا کرد.
 
مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت بیان کرد: اجرای نخست هم زمان با روز قدس در مصلی پیامبر اعظم (ص) این شهر برگزار شد.
 
وی افزود: سرود سربازان انقلاب در ویژه برنامه ای که به مناسبت بزرگداشت روز قدس تدارک دیده شده بود اجرا شد که خوشبختانه اجرای این روز همچون گذشته مورد استقبال مردم قرار گرفت.
 
عباس زاده ابراز کرد: دومین اجرا هم زمان با عید سعید فطر بود که به صورت زنده از آنتن صدا و سیمای مرکز استان کرمان پخش شد.
 
مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت اضافه کرد: در این روز نیز سرود سربازان انقلاب توسط بچه مسجدی های گروه سرود شهید پایدار اجرا شد.
 
وی یادآور شد: البته این اولین اجرای بچه ها در پخش زنده شبکه کرمان نبود چرا که در گذشته نیز در مناسبت های مختلف این گروه سرود برای اجرای زنده در برنامه های مختلف تلویزیونی دعوت شده بود.
 
عباس زاده اظهار کرد: بچه های گروه سرود از ابتدای ماه مبارک رمضان با تمرین های مستمر سعی کردند آمادگی لازم برای اجرا در ویژه برنامه های روز قدس و عید فطر را کسب کنند.
 
مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت در خاتمه عنوان کرد: گروه سرود شهید پایدار هم اکنون در حال تمرین برای اجرای سرود در سالروز ولادت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی است.
 

پایان پیام/ 586