توزیع۱۵ بسته معیشتی به نیت ۱۵ شهید در کانون روستای گرجی محله بهشهر

توزیع۱۵ بسته معیشتی به نیت ۱۵ شهید در کانون روستای گرجی محله بهشهر

تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
الیاسی گفت: به مناسبت عید سعید فطر و با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و دستگیری از نیازمندان، ۱۵ بسته معیشتی به نیت ۱۵ شهید در کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر توزیع شد.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: توجه به نیاز نیازمندان از تاکیدات و دستورات دین اسلام، اولیای الهی و هدای بزرگوار ماست و مهمترین هدف ما در برنامه های مختلف هم رسیدگی از نیازمندان است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: دین ما دین اسلام و توجه به نیازمندان و انقلاب ما هم انقلاب مظلومان است و از ابتدای انقلاب تاکنون توجه به نیازمندان و رفع نیاز آنان در دستور کار بوده و. در دوران کرونا این مهم شتاب بیشتری گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی و مشکلات ناشی از کرونا و بیکاری تعدادی از مردم، این نیازها افزایش یافته و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر  تلاش دارند تا با شناسایی این افراد در برطرف کردن نیازشان تلاش کنند.

 

الیاسی گفت: به مناسبت عید سعید فطر و با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و دستگیری از نیازمندان، 15 بسته معیشتی به نیت 15 شهید در کانون روستای گرجی محله بهشهر توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر در طول سال اهتمام ویژه به توجه به افراد کم برخوردار و نیازمند دارند و اهدای جهیزیه، توزیع نان صلواتی برکت و بسته های معیشتی از جمله این امور در طو.ل سال است.

پایان پیام/ 175