آغاز برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم توسط امام جمعه جهرم در کانون های مساجد

آغاز برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم توسط امام جمعه جهرم در کانون های مساجد

تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
نعمت اللهی از آغاز جلسات تفسیر قرآن کریم با سخنرانی امام جمعه جهرم در ۲ کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» و «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به مباحث قرآنی از جمله فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان جهرم بوده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: از جمله این برنامه ها که با حضور و سخنرانی حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم برگزار می شود، جلسات تفسیر قرآن کریم است.

 

وی بیان کرد: این جلسات که از پیش از ماه مبارک رمضان برگزار شده در این ماه مبارک تعطیل بوده و اکنون با پایان ماه بندگی خدا، جلسات تفسیر قرآن کریم آغاز می شود.

 

نعمت اللهی خاطرنشان کرد: جلسات تفسیر قرآن کریم با حضور اهالی مسجد و نمازگزاران هر هفته در 2 کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» و «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: جلسه تفسیر قرآن در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» هر هفته شنبه شب ها بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام مدبر برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم ادامه داد: همچنین دوشنبه شب ها نیز جلسه تفسیر قرآن کریم همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با سخنرانی امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» انجام می شود.

 

وی در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و کانون های فرهنگی هنری برای شرکت در این جلسات که به صورت هفتگی در روزهای شنبه و دوشنبه برگزار می شود، دعوت کرد.

پایان پیام/ 691