جشنواره ملی «باب‌الهدی» ویژه اعضای کانون های مساجد برگزار می‌شود/ معرفی برترین‌ها در ۱۸ اسفند

جشنواره ملی «باب‌الهدی» ویژه اعضای کانون های مساجد برگزار می‌شود/ معرفی برترین‌ها در ۱۸ اسفند

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸
پولاد از برگزاری جشنواره ملی «باب‌الهدی» با همكاری ستاد هماهنگی كانون‌های مساجد كشور به منظور گراميداشت مقام حضرت امام هادی(ع) و به ميزبانی استان بوشهر خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره ۱۸ اسفند ۹۸ برگزار می شود.

«علیرضا پولاد» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اعلام فراخوان جشنواره «باب الهدی» خبر داد و اظهار کرد: فراخوان شرکت در این فراخوان از اول دی ماه جاری آغاز می شود و علاقه مندان به شرکت باید در رابطه با امام هادی(ع) در حوزه سرود تولید محتوا کنند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره که اختتامیه آن همزمان با 18 اسفند برگزار می شود، بیان کرد: آشنایی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با مولفه های بارز زندگی امام هادی(ع)، شناسایی افراد مستعد در حوزه سرود و نیز تربیت گروه های سرود در کانون های مساجد از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

پولاد در رابطه با دیگر برنامه های کانون های مساجد استان بوشهر افزود: برگزاری دوره آموزشی توجیهی برای رابطین فهما (پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران) و تقدیم احکام رابطین فهما از دیگر برنامه های در دستور کار است، ضمن اینکه اجرای طرح «با شنبه های کتاب» و برگزاری دوره های آموزشی در رابطه با آسیب های اجتماعی و ترک اعتیاد با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهرداری استان بوشهر از دیگر برنامه هایی است که دنبال می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر همچنین از جمع آوری و ارسال اقلام فرهنگی به مناطق سیلزده توسط کانون فرهنگی هنری توحید خبر داد و ابراز کرد: ارسال اقلام فرهنگی در چند مرحله توسط کانون توحید انجام می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت 410 کانون فرهنگی هنری در استان بوشهر و عضویت 30 هزار نفر دراین کانون ها خاطرنشان کرد: طبق سهمیه اعلام شده 37 باب کانون فرهنگی هنری به تعداد کانون های مساجد استان افزوده می شود.

 

 

پایان پیام/ 40