کانون‌هاي مساجد و پايگاه‌هاي بسيج بيشترين هم‌افزايي را براي تحقق اهداف نظام دارند

کانون‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج بیشترین هم‌افزایی را برای تحقق اهداف نظام دارند

تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
الفتي گفت: کانون‌هاي مساجد و پايگاه‌هاي بسيج به عنوان نهادهاي همسو بيشترين تعامل و همفکري را در راستاي پيشبرد اهداف نظام با يکديگر دارند.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام: حیدر الفتی امروز (16 اردیبهشت ) در بازدید از ستاد فهما استان ایلام ضمن تقدیر از فعالیت های کانون های مساجد استان اظهار کرد: خوشبختانه همواره تعامل خوبی بین پایگاه‌های بسیج و کانون های مساجد درسطح استان وجود دارد.


فرمانده سپاه ناحیه ایلام افزود: آماده انعقاد تفاهم نامه همکاری  بین پایگاههای بسیج و کانون های مساجد هستیم؛ هر چقدر  تعامل بین سازمانها و نهاد های همسو  و همفکر در نظام جمهوری اسلامی با هم بیشتر باشد می توانند بیش از پیش به  پیشبرد اهداف  نظام  کمک کنند.


الفتی همچنین  با اشاره به اینکه  در مجموعه سپاه در قالب قرار گاه شهید بهشتی همواره مشکلات حوزه مساجد استان پیگیری و نسبت به رفع آنها اقدام می شود، افزود : در این قرارگاه  همواره بر تعامل با دستگاههای فعال مساجد از جمله کانون ها، هیئت امنا ، هیئت مذهبی و امام جماعت مساجد تاکید می‌شود .


وی در پایان مساجد را بهترین مکان در جهت فرهنگ سازی عمومی دانست و خاطر نشان کرد : در این راستا سپاه تلاش دارد تا با تعامل و همکاری با دستگاههای مختلف در جهت ارتقا سطح فرهنگ عمومی جامعه تلاش نماید