استمرار کمک‌های مومنانه بچه‌های مسجد قائم(عج) به محرومان؛ از تامین اجاره‌بها تا تهیه جهیزیه

استمرار کمک‌های مومنانه بچه‌های مسجد قائم(عج) به محرومان؛ از تامین اجاره‌بها تا تهیه جهیزیه

تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام نظری با اشاره به استمرار کمک‌رسانی فعالان کانون موعود(عج) به اقشار محروم، گفت: تامین مبلغ رهن خانواده‌های نیازمند، تهیه جهیزیه برای زوج‌ها کم‌بضاعت و تبلت برای ‌آموزش‌آنلاین دانش‌آموزان محروم ازجمله این کمک‌ها است.

حجت الاسلام «حمید نظری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به استمرار کمک های مومنانه از سوی کانون فرهنگی هنری موعود مسجد حضرت قائم(عج) شهریار در سال 1401 اظهار کرد: قرارگاه جهادی این کانون از ابتدای سال تاکنون 10 هزار پرس غذای گرم با ارزش 500 میلیون ریال میان اقشار محروم توزیع و هزار بسته غذایی نیز به نیازمندان اهدا کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود مسجد قائم(عج) شهریار بیان کرد: همچنین، برای دو جوان در آستانه ازدواج با کمک خیرین جهیزیه تهیه و اجاره بهای رهن منزل دو خانواده را تامین کردیم.

 

حجت الاسلام نظری با اشاره به کمک هایی که از سوی این کانون در سال گذشته به خانواده های نیازمند صورت گرفت، اشاره کرد و گفت: بیش از 700 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به همت این کانون در سال گذشته به خانواده های نیازمندن تحت پوشش انجام شد و گروه جهادی این کانون برای ۴۰۰ دانش آموز محروم لوازم التحریر به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان و برای 35 دانش آموز نیز تبلت به منظور بهره مندی از آموزش های مجازی تهیه کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود مسجد قائم(عج) شهریار ابراز کرد: این کانون مسجدی از زمان تاسیس تاکنون در محورهای اعتیاد، ازدواج، عمرانی، اشتغال زایی، بهداشت و درمان، دانش آموزی، حقوقی، جهاد علمی و مشاوره به مردم محروم و حاشیه نشین شهریار خدمات گسترده ای ارایه داده است و یکی از رویکردهای فعالیتی این کانون فعالیت های عمرانی برای خانواده های محروم و تعمیر منازل آنها است، که در این راستا ساخت و تعمیر مسکن چند خانواده نیازمند انجام شد.

 

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: خیرینی که علاقه مند به مشارکت در کمک به نیازمندان هستند می توانند به شماره کارت6037 6916 3425 2654  خیریه حضرت زهرا(س) کمک های خود را وازیر کنند.

پایان پیام/ 40