مسجد بیرمنگام حمله تروریستی در «لندن‌بریج» را محکوم کرد

مسجد بیرمنگام حمله تروریستی در «لندن‌بریج» را محکوم کرد

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸
مسئولان مسجد بیرمنگام انگلیس با انتشار بیانیه‌ای حمله تروریستی در «لندن بریج» را که منجر به کشته شدن دو نفر شد، محکوم کردند.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «birminghammail»، مسجد «گرین لین» بیرمنگام حمله تروریستی در «لندن بریج» را محکوم کرد.

 

مسئولان این مسجد بیانیه ای را درباره اتفاقی که در آن «عثمان خان»، عامل تروریستی اهل «میدلندز» دو نفر را به ضرب چاقو در لندن کشت، بیانیه ای را صادر کردند.

 

این  مسئولان حمله ترورریستی در «لندن بریج» را حمله ای وحشیانه توصیف و نسبت به شنیدن خبر مرگ دو قربانی در این حمله، ابراز تاسف کردند.

 

«عثمان خان» 28 ساله در این حمله تروریستی، سر یک زن و یک مرد را با چاقو برید و سه نفر دیگر را هم با استفاده از همین سلاح سرد، زخمی کرد.

 

در بیانیه مسجد «گرین لین» آمده است: از مردم می خواهیم تا زمان انتشار جزئیات در این زمینه آرام بمانند تا حقایق کامل پس از انجام بررسی های دقیق برای همه مشخص شود.

 

«محمد سعید»، رئیس هیئت امنای مسجد «گرین لین» گفت: ما نباید به عاملان چنین حملات وحشتناکی اجازه بدهیم تا به اهداف خود برسند و در میان جوامع مختلف ترس و اختلاف به وجود بیاورند.

 

وی ادامه داد: همانطور که در اتفاق های قبلی هم شاهد آن بوده ایم، ذهن های منحرفی وجود دارند که به دنبال ایجاد اختلاف نظر در جامعه ما هستند.

 

گفتنی است، گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی در «لندن بریج» را بر عهده گرفته است.

 

پایان پیام/ 7