طراحی پوستر «شهید دانشگر» توسط بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

طراحی پوستر «شهید دانشگر» توسط بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» همزمان با سالروز تولد شهید «عباس دانشگر» به طراحی پوستر این شهید مدافع حرم اقدام کردند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به شیوه های مختلف، فعالیتی است که توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: از جمله این فعالیت ها، طراحی پوستر از تمثال شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم است که این کانون فرهنگی هنری نسبت به آن اهتمام داشته است.

 

وی بیان کرد: در جدیدترین اثر بچه های مسجد در این کانون، پوستر شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» طراحی و در سالروز تولد این شهید گرانقدر منتشر شده است.

 

گواهیان عنوان کرد: در این پوستر علاوه بر تمثال شهید مدافع حرم، مشخصات شناسنامه ای  و همچنین بخشی از وصیت نامه شهید دانشگر به تصویر کشیده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» متولد  18 اردیبهشت ماه سال 1372 در شهر سمنان است، خاطرنشان کرد: شهید دانشگر 20 خرداد سال 1395 در حومه جنوبی شهر «حلب» به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

 

به گزارش شبستان، برگزاری یادواره شهدا، تهیه مستند از شهدای شهرستان و استان و پخش از شبکه های مختلف سیما، دیدار با خانواده شهدا و... از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در پاسداشت شهدای گرانقدر ایران اسلامی بوده است.

                                                      

پایان پیام/ 691