برگزاری مجمع ‌«متوسلین به حضرت عباس (ع)» در کانون «امام خمینی (ره)» جهرم

برگزاری مجمع ‌«متوسلین به حضرت عباس (ع)» در کانون «امام خمینی (ره)» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
بهمن زادگان گفت: جلسه هفتگی مجمع ‌«متوسلین به حضرت عباس (ع)» در کانون فرهنگی هنری ‌«امام خمینی (ره)» شهرستان جهرم آغاز به کار کرد.

«حبیب بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مجمع «متوسلین به حضرت عباس (ع)» پیش از همه گیری کرونا به صورت هفتگی با اجرای برنامه های مذهبی در کانون فرهنگی هنری «امام خمینی (ره)» جهرم برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام خمینی (ره)» جهرم افزود: این برنامه با شیوع بیماری کرونا تعطیل شد که اکنون با آرام شدن وضعیت بیماری و تغییر وضعیت شهرستان جهرم به آبی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سر گرفته می شود.

 

وی بیان کرد: در برنامه های مجمع «متوسلین به حضرت عباس (ع)»، سخنرانی روحانیون و کارشناسان مذهبی، توسل به حضرت عباس (ع)، نوحه خوانی، مداحی و قرائت ادعیه انجام می شود.

 

بهمن زادگان عنوان کرد: این برنامه هر چهارشنبه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «امام خمینی (ره)» جهرم برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: شرکت در این برنامه برای خواهران و برادران آزاد است و همه اقشار می توانند در برنامه های مجمع «متوسلین به حضرت عباس (ع)» شرکت کنند.

 

بهمن زادگان اضافه کرد: این برنامه از فردا چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه دور جدید فعالیت خود را در این کانون فرهنگی هنری برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام خمینی (ره)» جهرم در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در این برنامه دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691