آغاز دوره آموزشی رویداد ملی «فهما» در مساجد تهران/ مشارکت ۱۳۱۰ مدیر کانون و امام‌جماعت

آغاز دوره آموزشی رویداد ملی «فهما» در مساجد تهران/ مشارکت ۱۳۱۰ مدیر کانون و امام‌جماعت

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام قدیریان با اشاره‌به برگزاری دوره آموزشی تبیین رویداد ملی «فهما»، پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران برای مدیران کانون‌ها و ائمه‌جماعات مسجدی، گفت: در مجموع ۱۳۱۰ مدیر کانون و امام‌جماعت مساجد تهران در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری دوره آموزش ائمه جماعات و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در مورد رویداد ملی فهما (پایتخت فرهنگ هنر مساجد ایران) خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از امروز دهم آذر ماه در شهرری و در جوار آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) آغاز شده و تا 20 آذر ماه ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با بیان اینکه این دوره آموزشی در این مدت برای 1310 مدیر کانون فرهنگی هنری و امام جماعت مساجد استان تهران برگزار می شود، افزود: این دوره آموزشی امروز برای مدیران کانون ها و ائمه جماعت ۱۲۰ مسجد شهرری مصادف با ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) آغاز شد و در روزهای آینده در شهرستان های اسلامشهر، شهریار، شهرقدس، ورامین و دماوند برگزار می شود.

 

حجت الاسلام قدیریان تصریح کرد: این دوره آموزشی ضمن اینکه با هدف تبیین رویداد ملی فهما (پایتخت فرهنگ هنر مساجد ایران) انجام می شود، مدیران کانون ها درباره نحوه ثبت آمار و اطلاعات و برنامه ها در سامانه بچه های مسجد آشنا می شوند. ارتقای کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد بعد از ثبت اطلاعات، امتیازبندی و سطح بندی می شوند و همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران معرفی می شود.

 

پایان پیام/ 40