غنی سازی اوقات فراغت شهروندان را با همکاری کانون های مساجد ساری پیگیریم

غنی سازی اوقات فراغت شهروندان را با همکاری کانون های مساجد ساری پیگیریم

تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
مرادی فر به اهمیت اوقاف فراغت و برنامه ریزی برای غنی سازی این ایام اشاره کرد و گفت: تلاش داریم در کنار ۹خانه شهروندی با همکاری کانون های مساجد شاهد رونق فعالیت های قرآنی، فرهنگی و اجتماعی در سطح مساجد ساری باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «احسان مرادی فر» امروز(۲۰اردیبهشت) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین »رجب نعمتی» سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران ضمن تشریح فعالیت های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری اظهار کرد: تلاش داریم در کتار اعنقاد تفاهم نامه با فنی و حرفه ای و اداره کل کتابخانه های عمومی و دیگر سازمان ها با ستاد فهمای مازندران وارد همکاری مشترک با هدف رونق مساجد ساری شویم.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری به فعالیت خانه های شهروندی، پارک ترافیک و سایر مجموعه های تابعه این سازمان در راستای توانمندسازی شهروندان اشاره کرد و افزود: ۹خانه شهروندی در مناطق کم برخوردار ساری به صورت کاملا رایگان در حال ارائه خدمت به علاقه مندان به حضور در کلاس های آموزشی و ورزشی و هنری هستند.

 

وی به همکاری مشترک این سازمان با پلیس راهور اشاره کرد و گفت: پارک ترافیک نیز به صورت رایگان در اختیار مدارس نکا، سازی، میاندورود، هولار، فرح آباد و قائم شهر قرار داده شد و با همکاری پلیس راهور آموزش ترافیک به کودکان داده می شود و این سرمایه گذاری برای آینده است.

 


مرادی فر با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه از ایجاد کتابخانه درپارک ها و بوستان های مرکز استان خبر داد و افزود: امید است با همکاری کانون های مساجد ساری اجرای تئاتر خیابانی و گروه های سرود را با رونق بیشتری شاهد باشیم.

 

وی با بیان اینکه کانون های مساجدی که د حوزه خانه شهروندی هستند می توانند از ظرفیت این خانه ها بهره مند شوند، ادامه داد: خانواده ها می توانند با نام نویسی در این خانه ها از مباحث آموزشی بهره مند شوند.

 



مرادی فر بیان کرد: تلاش داریم درترک محله ساری نیز خانه شهروندی ایجاد شود؛ البته خانه تکواندو در ترک محله داریم که ورزشکاران به صورت رایگان از این ظرفیت بهره مند می شوند.
 

 

وی به اهمیت اوقاف فراغت و برنامه ریزی برای غنی سازی این ایام اشاره و اظهار کرد: تلاش داریم با همکاری کانون های مساجد شاهد رونق فعالیت های قرآنی، فرهنگی و اجتماعی در سطح مساجد ساری باشیم.

 

 

پایان پیام/ 286