آیین بزرگداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در کانون های مساجد جهرم برگزار شد

آیین بزرگداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در کانون های مساجد جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
نعمت اللهی گفت: همزمان با هشتم شوال، کانون های مساجد جهرم میزبان برگزاری بزرگداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع بودند.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: هشتم شوال یادآور اقدام هتاکانه وهابیون درتخریب قبور ائمه بقیع است که هر ساله این اقدام نابخردانه آنان توسط اهالی مساجد محکوم می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: امسال نیز بچه های مسجد در کانون های فرهنگی هنری مساجد جهرم همچون سال های گذشته با برگزاری آیین های مختلف، اقدام هتاکانه در توهین به قبور ائمه بقیع را محکوم کرده و نسبت به غربت و مظلومیت ائمه اطهار (ع) به سوگواری پرداختند.

 

وی بیان کرد: شب گذشته کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» میزبان محبان اهل بیت (ع) بود و در این برنامه که با سخنرانی امام جماعت مسجد همراه شد، غضنفری و عطایی از ذاکران اهل بیت (ع) نوحه خوانی کردند.

 

نعمت اللهی خاطرنشان کرد: همچنین نظیر این آیین در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» نیز برگزار شد که در این مراسم حجت الاسلام پوردست امام جماعت مسجد به بیان مظلومیت اهل بیت (ع) پرداخت.

 

وی عنوان کرد: همچنین در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» نیز آیین بزرگداشت تخریب قبور ائمه بقیع برگزار شد و در آن ذاکران اهل بیت (ع) به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداختند.

 

پایان پیام/ 691