تهیه و توزیع ۲۰ بسته معیشتی و ۲۷ پیتزای نذری به همت کانون «امام رضا (ع)» میان محرومان

تهیه و توزیع ۲۰ بسته معیشتی و ۲۷ پیتزای نذری به همت کانون «امام رضا (ع)» میان محرومان

تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
مقتدری گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری ‌«امام رضا (ع)» تعداد ۲۰ بسته معیشتی و ۲۷ عدد پیتزای نذری میان محرومان شهرستان گراش توزیع شد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، هفتمین فوق برنامه خیرخواهانه در راستای کمک به اقشار محروم جامعه به ثمر نشست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: در این برنامه به همت خیران و نیکوکاران بسته های معیشتی و غذایی و همچنین پیتزای نذری میان محرومان و مستمندان توزیع شد.

 

وی بیان کرد: در فوق برنامه این کانون فرهنگی هنری، تعداد 20 بسته مواد غذایی تهیه شد که شامل اقلامی همچون برنج، ماکارونی، خرما، روغن و رب گوجه فرنگی بوده است.

 

مقتدری با اشاره به اینکه همچنین توزیع پیتزای نذری دیگر برنامه این کانون فرهنگی هنری بوده است، عنوان کرد: در این راستا تعداد 27 عدد پیتزا خریداری و میان کودکان محروم توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در پایان از عموم خیران و نیکوکاران و همت بچه های مسجد در کمک به اقشار محروم جامعه قدردانی و خواستار تداوم همکاری ها در ادامه برنامه های خیرخواهانه این کانون شد.

پایان پیام/ 691