دبير شوراي فرهنگ عمومي اولين زائر يادمان شهداي محله حر/آماده‌سازي زمين ورزشي براي بچه مسجد‌ي‌ها در بجنورد

دبیر شورای فرهنگ عمومی اولین زائر یادمان شهدای محله حر/آماده‌سازی زمین ورزشی برای بچه مسجد‌ی‌ها در بجنورد

تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
«سيد مجيد امامي» چهارشنبه شب همراه همدلي بچه مسجدي هاي محله حر بجنورد شد و از بناي يادمان شهداي اين محله بازديد و به عنوان اولين زائر اين بنا بر مزار نمادين شهيد قربانخاني حاضر شد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ سید«مجید امامی»، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور چهارشنبه شب ضمن حضور در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) منطقه حر بجنورد همراه امام جماعت مسجد و مدیر کانون فرهنگی هنری آن، با بچه های مسجد همقدم شد و از تلاش های همدلانه نوجوانان و جوانان این مسجد در احداث یادمان شهدای این محله و مزار نمادین شهید مجید قربانخانی، معروف به حر شهدای مدافع حرم بازدید کرد.

 

وی که از تلاش های خودجوش و دست خالی، نوجوانان و جوانان این مسجد به وجد آمده بود از اصلاح چه محله جالب و بارزشی استفاده کرد و به عنوان اولین زایر این یادمان برای شهدای محله فاتحه ای قرائت کرد.

امامی در این بازدید، کاملا صمیمانه به صحبت های حاضرین به ویژه «محمد رستمی»، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرج الشریف)  که از هزینه بیش از 100 میلیونی برای ساخت این بنا می گفت، گوش داد و برای تکمیل بنای یادمان و نیز تجهیز و آماده سازی زمین ورزشی چند منظوره همجوار یادمان مذکور قول مساعد داد.

حجت الاسلام «محمد کمالی»، امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرج الشریف)  نیز بچه های این مسجد را سرمایه ارزشمند معنوی خواند و گفت: آجر به آجر این یادمان با عشق و اراده قبلی همین نوجوانان روی هم چیده شده و بچه ها با دست خالی این بنا را ساختند که تکمیل آن نیاز به حمایت دارد.

 

در این بازدید همچنین دکتر «تقی صادقی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، و «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی نیز حضور داشتند.

پیش از این نیز آثار به جا مانده از شهید «مجید قربانخانی» معروف به حر شهدای مدافع حرم با حضور نماینده ولی فقیه جانمایی و به طور نمادین در این بنا  به خاک سپرده شد.

پایان/