اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور ۲۰۰ نفری دانش آموزان روستای «موسویه» به همت کانون «عاشوراییان»

اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور ۲۰۰ نفری دانش آموزان روستای «موسویه» به همت کانون «عاشوراییان»

تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
قربانی از اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور ۲۰۰ نفر از دانش آموزان روستای «موسویه» به همت کانون فرهنگی هنری «عاشوراییان» خبر داد.

«مرتضی قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: سرود «سلام فرمانده» از سرودهای زیبا و حماسی است که به مناسبت سالروز میلاد حضرت صاحب الامر (عج) به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «عاشوراییان» افزود: این سرود زیبا قرار است به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «عاشوراییان» در روستای «موسویه» شهرستان جهرم به اجرا در آید.

 

وی بیان کرد: با فراخوان انجام شده و مشارکت مدارس و دانش آموزان، تعداد ۲۰۰ نفر از دختران و پسران نوجوان دهه نودی در این برنامه به همخوانی سرود «سلام فرمانده» می پردازند.

 

قربانی خاطرنشان کرد: این سرود زیبا قرار است روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور پرشور دانش آموزان این روستا در گلزار شهدای روستای «موسویه» به اجرا در آید.

 

وی عنوان کرد: از عموم اهالی روستای «موسویه» برای مشاهده این سرود که ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود دعوت به عمل می آید.

 

به گزارش شبستان، پیش از این نیز سرود «سلام فرمانده» با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفری دانش آموزان دختر و پسر جهرمی در مصلی جمعه و پارک «کوهسار» این شهر به اجرا در آمده بود.

پایان پیام/ 691