اعزام بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» به اردوی زیارتی تربیتی مشهد مقدس

اعزام بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» به اردوی زیارتی تربیتی مشهد مقدس

تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
گواهیان از برگزاری اردوی فرهنگی، زیارتی و تربیتی بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به مشهد مقدس و پابوسی امام رضا (ع) خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برنامه های اردویی متفاوتی در طول سال ویژه بچه های مسجد در گروه های سنی مختلف برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این اردوها به صورت زیارتی با اعزام به کربلای معلی، مشهد مقدس، راهیان نور و... و همچنین اردوهای تفریحی در نقاط تفریحی شهرستان، استان و برون استانی برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: از جمله این اردوها که هر سال در این کانون برگزار می شود، اردوی زیارتی مشهد مقدس است که با استقبال و حضور چشمگیر بچه های مسجد همراه است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه هر سال این اردو با حضور بیش از 300 نفری مسجدی ها همراه می شود، عنوان کرد: برنامه ریزی این اردو امسال نیز در دست اجرا قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه اردوی فرهنگی، زیارتی و تربیتی مشهد مقدس با اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بچه های مسجد برای شرکت در این اردو با مراجعه به مسئول گروه خود نام نویسی می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه اردوی زیارتی مشهد مقدس در تابستان امسال برگزار می شود، گفت: این اردو از 15 تیرماه به مدت یک هفته انجام می شود.

 

وی در پایان عنوان کرد: اعزام بچه های مسجد به اردوی مشهد مقدس به وسیله قطار انجام می شود.

 

پایان پیام/ 691