«هر مسجد يک گروه سرود، يک گروه تئاتر» افق ۱۴۰۴ کانون‌هاي مساجد استان زنجان

«هر مسجد یک گروه سرود، یک گروه تئاتر» افق ۱۴۰۴ کانون‌های مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
اسلامي با اشاره به فعاليت‌هاي پيش رو ستاد فهماي زنجان گفت: تا افق ۱۴۰۴؛ در هر باب کانون فرهنگي و هنري در سطح مساجد استان، يک گروه تئاتر و يک گروه سرود تشکيل مي‌شود.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از زنجان، «محسن اسلامی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان در دیدار با سردار «ابوالفضل طهماسبی» جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت ۳۸۲ باب کانون فرهنگی و هنری در سطح استان زنجان اظهار کرد: از این تعداد ۵۸ درصد روستایی و ۴۲ درصد شهری هستند.

 

محسن اسلامی با یادآوری اینکه فعالیت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در فضای زیست بوم مجازی بچه های مسجد است، گفت: فعالیت کانون های مساجد در سه شبستان و ۱۲ رواق مختلف فرهنگی وهنری و ساماندهی انجام می شود.

 

به گفته وی، عمده ترین برنامه های ستاد کانون های مساجد استان در سال ۱۴۰۱ حول محور تحکیم خانواده و دوره های آموزشی زوج های جوان، طرح ملی چهارمین دوره فهما  و هر مسجد یک گروه سرود و یک گروه تئاتر خواهد بود.

 

در ادامه سردار طهماسبی با بیان اینکه آماده همکاری در قرارگاه‌های جهادی،علمی، ورزشی و آموزشی با کانون های مساجد هستیم، از اعلام آمادگی سپاه برای تشکیل گروه های سرود در مساجد خبر داد.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: امکانات تمامی نواحی و حوزه های سپاه و بسیج در راستای هم افزایی هرچه ببشتر بین دو دستگاه بکار گیری خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه سپاه در کنار حفاظت و حراست از آرمان های انقلاب در زمینه آبادانی، ساخت مسکن و مدرسه و پیشگیری از اعتیاد وارد میدان شده است، خاطرنشان کرد: 57 سالن ورزشی در اختیار ما قرار دارد که کانون های مساجد می توانند از ظرفیت آن استفاده کنند؛ همچنین در حوزه علمی نیز کانون های مساجد می توانند از مجموعه فرهنگی رزمندگان ثارالله و کتب درسی این مجموعه بهره مند شوند.

 

این مسئول به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در 89 روستا اشاره کرد و گفت: 1281 گروه جهادی در این مجموعه آماده همکاری با کانون های مساجد هستند.