برگزاری نشست های سبک زندگی علوی در سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان

برگزاری نشست های سبک زندگی علوی در سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان

تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
نرگس شیخ اسدی گفت: نشست های سبک زندگی علوی از سری برنامه های سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان است که به میزبانی موسسه فرهنگی قرآن و عترت موسسه امیرالمومنین (ع) عنبرآباد برگزار می‌شوند.

نرگس شیخ اسدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: نشست های سبک زندگی علوی از سری برنامه های سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان است که به میزبانی موسسه فرهنگی قرآن و عترت موسسه امیرالمومنین (ع) عنبرآباد برگزار می‌شوند.
 
دبیر اجرایی سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان افزود: این نشست ها براساس نهج البلاغه و با سخنرانی حجت الاسلام مددی معاونت قرآن و عترت حوزه علمیه طباطبایی نژاد اصفهان برگزار می‌شوند.
 
وی بیان کرد: حجت الاسلام مددی از اساتید برجسته حوزه علمیه و دانشگاه و همچنین حافظ نهج البلاغه است.
 
شیخ اسدی ابراز کرد: نشست های سبک زندگی ویژه مربیان و مدیران خانه ها و موسسات قرآنی هفت شهرستان جنوبی کرمان است البته سایر افراد در صورت تمایل می توانند در این نشست ها شرکت کنند.
 
مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) عنبرآباد ادامه داد: این نشست ها از ۲۶ اردیبهشت ماه در سطح شهرهای کهنوج، عنبرآباد، رودبار جنوب، زهکلوت، جیرفت و علی آباد عمران برگزار می‌شوند.
 
وی اظهار کرد: در همین راستا اولین نشست صبح دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در شهر کهنوج ساعت ۹ صبح و دومین نشست سبک زندگی علوی ساعت ۱۶ عصر این روز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد برگزار می‌شود.
 
شیخ اسدی اضافه کرد: البته یک نشست نیز ویژه دانشجویان در نظر گرفته شده که در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار می شود.
 
دبیر اجرایی سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان عنوان کرد: نشست های سبک زندگی به منظور تغییر نگرش و اصلاح فکری جامعه هدف به سمت و سوی تفکر علوی و بینش و سبک زندگی اسلامی برگزار می شود.
 
وی تاکید کرد: با برگزاری این نشست ها ساختار خانواده ها و جامعه تغییر پیدا می کند و جامعه ای آگاه تر و بالنده تر خواهیم داشت و حتی ساختار اقتصادی جامعه نیز در پی این نگرش اصلاح می شود.
 
شیخ اسدی در خاتمه یادآور شد: سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان از برنامه های دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است که در برگزاری برنامه های این هفته موسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) است.

پایان پیام/ 586