بهره گیری از ظرفیت کانون های مساجد در اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی

بهره گیری از ظرفیت کانون های مساجد در اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی

تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت می تواند از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان برای پیشبرد برنامه های فرهنگی و قرآنی خود در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۴ اردیبهشت ماه رئیس اداره تبلیغات اسلامی و اعضای شورای هیئت های مذهبی شهرستان جیرفت با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیدار و گفتگو کردند.
 
بهرام مسلمی مهنی در این دیدار، با اشاره به این که اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و یازمان تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی مشترک است، گفت: رویکرد اصلی فعالیت ها و برنامه های این ۲ نهاد، کاهش آسیب های اجتماعی است و هر کدام بنا بر تجربه و رسالتی که دارد در این زمینه تلاش می کند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: رویکرد ما این است که در کنار اداره تبلیغات اسلامی بتوانیم در گسترش فعالیت های فرهنگی گام برداریم.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های این اداره کل این است که تعداد موسسات قرآنی، فرهنگی و هنری در سطح منطقه افزایش یابد تا با تحقق این مهم به توسعه فعالیت های قرآنی، فرهنگی و هنری در منطقه کمک شایانی شود.
 
 
بهرام مسلمی مهنی تاکید کرد: از نگاه ما هر موسسه ای یک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که باید در توسعه فعالیت های قرآنی، فرهنگی و هنری فعالیت جدی داشته باشد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت می تواند از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان برای پیشبرد برنامه های فرهنگی و قرآنی خود در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد استفاده کند.

پایان پیام/ 586